VÍKENDOVÉ LOUČENÍ

12.07.2020 19:20

s GALAXY a GUCCIm jsme naplánovali na minulý víkend. S mámou strávili deset týdnů, což je pro naši chovatelskou stanici minimální doba, po kterou štěnda necháváme s maminou. Doba po kterou se stihnou od mámy naučit základní psí činnosti, potřebné pro jejich samostané působení a život v nových domovech. A ještě si sem tam cucnou od mámy, pokud je nechá a něco málo mléka ještě má, i když si myslím, že je to již jen reflex a nic neteče. Každý z těch dvou se ještě poslední den na chvilku před svou dalekou cestou přisál. A DAISY co by vzorná mamča je nechala. Rovněž v tomto období mají za sebou základní vakcinaci a revakcinaci, takže si mohou bez nějakých omezení hledat nové čtyřnohé kamarády. Pro chovatele opakující se událost, na kterou se moc netěší. Říkal jsem si, že čím více vrhů tím bude vůči loučení člověk otupělejší a již mu to ani nepřijde. Opak je pravdou. Při každém loučení se štěňaty z následujícího vrhu je to čím dál těžší a zdá se, že doba po kterou jsou štěnda ve smečce je čím dál kratší. Byl to první vrh, u kterého jsem nebyl nucen hledat nové páníčky a domovy přes inzertní servery a tím pádem ušetřen některých neskutečných inzerátů, nad kterými se člověk rozčílí a zůstává rozum stát. Nevím, jestli za to může nastálá situace, ale je neskutečné, jaká je poptávka po štěňatech. Jsem v několika "špicích" skupinách na FB a prakticky každý týden bylo několi zájemců. Na druhou stranu mě to také trochu děsí, až se rozvolní opatření a lidé budou moci opět bezproblémově cestovat, aby většina těchto štěňátek byla i nadále milována a nebyla na obtíž. I v našem případě, když jsem poprvé po týdnu publikoval narození štěňátek vrhu "G" v naší ch.s., během tří hodin jsem měl několik zájemců za pár dní jsem měl pořadník zájemců. Po měsíci jsem začal budoucí páníčky kontaktovat s dotazem, zda je ještě stále zájem, ale většině se nechtělo čekat, a svého nového psího kamaráda si již našla. Nakonec nás noví majitelé kontaktovali sami, když objevili webové stránky naší ch.s. GUCCI nalezl nový pelíšek u starších manželů v Příbrami, kterým vloni odešel psí kamarád plemene "Český strakatý" a nevěděli jestli si ještě dalšího čtyřnohéhé přítele pořídit. Ubezpečili jsme je, že vpřípadě, kdyby se přihodilo něco nečekaného GUCCI v naší smečce určitě najde svůj domov. Nebude z něj sirotek jelikož na něho čekali dva kočičí kamarádi. GALAXY bude rekordmanka co se týká vzdálenosti od rodného pelíšku. Prozatím odjela do Hroznětína u Karlových Varů. Rovněž ona není sama.Společnost jí dělá mladá fenka Zlatého retrívra a mladá paní má dvě dcerky. Takže si určitě užije. Dle informace je GALAXY dárek pro její maminku, což mě zprvu zarazilo a samozřejmě následovala otázka, zda je s tímto "dárečkem" její máma seznámena, aby nenásledovalo nepříjemné překvapení. Uklidnila mě, že již měla malou špicí přítelkyni a že na barevnou varietu GALAXY čekali půl roku. Jak jsem psal, toto je pouze pro GALAXY  přetupná stanice, jelikož musí nejprve absolvovat ještě očkování proti vzteklině a poté ještě počkat tři týdny. Pak bude moci vycestovat do svého trvalého působiště a vrátí se do země svého původu. Svůj nový pelíšek najde až v malém městečku 30 km severně od Frankfurtu nad Mohanem. Tak doufáme, že i tentokrát jsme nepřebrali a noví páníčci dají našim štěndům co nejvíce lásky, péče a času.