ČESKÁ NÁRODNÍ VÝSTAVA

26.08.2013 17:53

v Mladé Boleslavi je za námi. Abychom řekli pravdu, očekávali jsme, že se nám zadaří lépe. Bohužel jsme se setkali s velmi náročnou a kritickou paní rozhodčí.S jejím hodnocením jsem byl osobně tak trochu rozčarován. To co všichni ostatní rozhodčí před touto výstavou vyzdvihovali, bylo nyní špatně a musíme ještě počkat něž dospějeme. Samozřejmě jsem s paní rozhodčí nepolemizoval a vzali jsme za vděk alespoň hodnocením V1,CAC. Ono je vlastně také nevýhoda, když vystavujeme ve své třídě jako jediní a není se s kým srovnávat. To co jsem napsal platí pro GOSIU Jamamba. Co se týče DAISY z Mýšího hrádku, tak si myslím, že se opět trochu zlepšila. Hlavně co se týče hodnocení na stole, při posuzování stavby těla a zubů. Divil jsem se, co tentokrát všechno snesla, bez sebemenšího cukání a mručení. Také musíme ještě dozrát, takže jsem se nedivil hodnocení VD2. Když jsem se díval, tak tohle byla první paní rozhodčí, která zadáváním titulů opravdu šetřila. Nevím jestli vůbec zadala někomu BOJe,BOVa či BOBa. Už se těšíme za 14 dní do Brna, abychom se dozvěděli, že je vše úplně naopak. Ještě musím napsat, co se týče prostředí a organizace, tak to bylo naopak úplně nejlepší, kde jsme zatím byli a můžeme výstavy v tomto výstavním areálu vřele doporučit.