INZERCE,INZERCE, INZERCE

09.04.2018 17:18

opět po roce nastal čas, když  DEBIE a DUFIE ve zdraví a bez vážnějších problémů dovršili stárří dvou měsíců, hledat nové páníčky a domovy, kde by mohli provádět svoje lumpárny. A musím říci, že toto umění se naučili velmi rychle a někdy je zvládají do úplné dokonalosti. Takže jsem jeden večer obětoval návštěvě inzertních servrů, což jak se později ukázalo, nebyl dobrý nápad, jelikož jsem ještě hodně dlouho do noci nemohl zabrat a ponořit se do svých snů. Jelikož to nebyla první inzerce, tak jsem tušil, co mě čeká. Obsah inzerce, ale předčil mé představy. Od poslední návštěvy se opět rozrostlo množství druhů špiců co do velikosti, hlavně u pomíků a trpasličích a malých. Také by mne zajímalo, jelikož skoro každý má PP, jestli zápis štěňat a vystavení PP jde přes poradkyně chovu. Většinou jsem marně pátral po názvu chovatelské stanice. Vrcholem byl inzerát, jenž použil fotky štěňat, mně dobře známé chovatelské stanice. Ihned jsem ho nahlásil a do odpovědi jsem inzerentovi napsal, proč používá fotky cizí ch.s. a že jsem uvědomil majitele této ch.s.. Odpověď na mail mi přišla okamžitě. Ovšem žádné vysvětlení, ale strojově zaslaný dopis, lámanou češtinou přeloženou přes Google překladač, co vše inzerent musel prožít a proč prodává štěňata. Další nad čím jsem se musel pousmát, byly ceny. Většina seriozních ch.s. udává cenu dohodou. Mezi perlami byla inzerce malého špice trpasličího vzrůstu za 20.000,- a malého bez PP za 10.000.-Kč. Opět po uveřejnění inzerátu jsem se za první tři dny setkal s překupníky. Samozřejmě se zajímali hlavně o cenu a kdy si mohli štěňata odvézt. Kámen úrazu ovšem byl, že štěňata nejdou z domova bez Kupní smlouvy. Po zmince o ní a případném zaslání na mail, veškerá komunikace skončila. Musím říci, že jsme zatím vždy vybrali dobře a naše štěňata z předchozích vrhů našla vždy perfektní domovy, milující pánečky a my nové přátele. Nyní jsme si pro DEBIE vybrali paničku z Moravy, která žije trvale v Rakousku. Je to ale kousek od naší jižní hranice necelých 100 km od Třebíče, takže se dá říci že je to za humny a nebude problém naši slečnu navštěvovat. Pro DUFFYho prozatím nový domov hledáme, ale věříme, že se nakonec ten správný páníček či panička najde.