VIDEO

21.01.2015 22:17

které doposud chybělo na webových stránkách naší chovatelské stanice, je konečně ke shlédnutí. Omlouvám se všem, že mi to trvalo tak dlouho, než jsem se ke zpracování a uvedení na stránky, dokopal. Již jsem trochu pohybu na našem webu postrádal i já. Poslední dobou mi to připadalo již moc nudné a mdlé. Také je nespravedlivé neukázat ostatním herecké výkony našich chlupatých filmových star. Jelikož je většina videí pořizována do půlroku jejich žití, tak je neuvěřitelné, při jejím opětovném shlédnutí po takové době, jaké krasavice se vyklubaly z těch chlupatých klubíček, co se schovali do dlaní. Takže přejeme příjemné pokoukání a za případné nedostatky se předem omlouváme. Videa jsou pořizována pouze kompaktem a nikoli profi technikou. Ke shlédnutí v sekci NAŠE FENKY